Meer bereik en groei met social media.
Met ons social media beheer kan jouw merk aanwezig zijn op diverse social media kanalen, zoals Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn en YouTube. Social media geeft jouw merkbekendheid een aanzienlijke boost. Door social media adverteren kun je het aantal fans vergroten, conversies verhogen en de naamsbekendheid versterken. Haal jij het maximale rendement uit jouw campagnes? Wij helpen je verder.
Bereik een specifieke doelgroep met de juiste boodschap op social media.
De voordelen van onze aanpak
Vergroot je bereik
Met social media marketing bereik je een groot publiek op een efficiënte manier.
Kies zelf wie je aanspreekt
Wij helpen je je doelgroep heel nauwkeurig te targeten. Je kunt filteren op basis van demografische gegevens, interesses en zelfs online gedrag.
Laat mensen betrokken raken
Social media is een uitstekende manier om interactie met je doelgroep te creëren. Door te communiceren met je volgers, kun je een band opbouwen en loyaliteit creëren.
Genereer leads en conversies
Social media marketing kan je helpen om leads te genereren en conversies te verhogen. Door relevante content te delen en effectieve call-to-actions te gebruiken, kun je mensen aanzetten om contact met je op te nemen of je producten te kopen.
Hoe we te werk gaan
1. Kennismakingsgesprek
In het kennismakingsgesprek gaan we praten over je ambities en wensen. Aansluitend gaan we je doelgroep, de gewenste kanalen en stijl bepalen.
2. KPI's en concurrentie bepalen
Meten is weten en alles draait om data. Beide online marketing clichés komen waarschijnlijk nergens zo tot hun recht als binnen een social media strategie. Daarom bepalen we samen de geschikte KPI's en brengen we de concurrentie in beeld.
3. Strategie
Nu alle gegevens in beeld zijn, beginnen we met het opstellen van een social media strategie. Samen met de KPI's kunnen we concrete doelen bepalen en starten met de uitvoering van ons social media plan. Daarbij hoort natuurlijk het ontwikkelen van de eerste content.
4. Monitoring en evaluatie
Nu we begonnen zijn aan het social media plan is er niets zo belangrijk als testen wat werkt en bijsturen waar nodig. We houden de data goed in de gaten en houden je op de hoogte van wat we doen en wat nodig is om de doelen te behalen.